środa, 5 lipca 2017

Wymianka owocowa u Kasi

Chyba jako ostatnia z uczestniczek prezentuję swoją wymiankową paczuszkę :)
Leciała do mnie z daleka, od Kasi G., a w kopercie znalazłam takie cudeńka:
Magnesiki (piękne, mówię Wam!), zestaw do zrobienia przypinek (mam już na nie pomysł :) ) i herbatki pachnące owocami.

Do tego papiery, naklejki i słodka kartka.
Kasiu, bardzo, bardzo dziękuję :)

Ja przygotowywałam upominek dla Karoliny, możecie go zobaczyć na jej blogu.
Przy okazji tej wymianki pierwszy raz robiłam zakładkę z haftem. Chyba nie ostatni, bo przekonałam się, że takie małe formy dają radość :D 

Jeszcze raz bardzo dziękuję Kasi, że podjęła się organizacji takiej pysznej zabawy!

5 komentarzy:

  1. Smaczna wymiana!
    Bardzo ładną zakładkę zrobiłaś :-)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zachwycona Twoimi pracami, kartka i zakładka wyszły Ci przecudnie!
    Bardzo serdecznie dziekuję! Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze Ci się podoba paczuszka ode mnie. Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka Aniu, gratuluję :) Zwłaszcza magnesiki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości :) A zakładka wyszła super! :) Ja też jakiś czas temu przekonałam się do mniejszych form, są świetnym przerywnikiem między kolosami :D

    OdpowiedzUsuń