środa, 12 lipca 2017

Morskie opowieści, czyli podałam dalej :)

Jakiś czas temu załapałam się na "Podaj dalej" u Carpediem. Odebrałam swoją niespodziankę tuż przez Wielkanocą, przyszła więc pora, żeby obdarować trzy chętne osoby. Paczuszki już wysłane i rozpakowane, zatem mogę Wam pokazać co przygotowałam.
Wszystkie trzy upominki były w wakacyjnym klimacie, w kolorach beżu i błękitu. Wszak jak pogoda nie rozpieszcza trzeba robić co się da ;)
Do przydasi oraz słodyczy dołączyły kartki, które pokazywałam w poprzednim poście i trzy niewielkie rybki. Praca nad nimi to była czysta przyjemność :)
Z jedna strona uszyta jest z bawełny, a druga to lniana aida z haftem.



Dziewczyny, jeszcze raz dziękuję za wspólną zabawę!

7 komentarzy:

  1. Same wspaniałości! Myślę, że osoby obdarowane były bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dziękuję za moją paczuszkę, jest naprawdę świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne paczuszki przygotowałaś! Ja się zachwycam! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paczuszki w letnim klimacie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie mogę znaleźć Twojego maila.
      Napisz, proszę, do mnie i podaj adres, abym mogła wysłać paczuszkę :-)

      Usuń
  5. Śliczne prezenty przygotowałaś, rybki wyglądają cudownie :))).
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaiu :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prezenty, te rybki są przeurocze :)))

    OdpowiedzUsuń