niedziela, 8 stycznia 2017

Dzień dobry!


Po dłuższym czasie przeglądania cudowności na blogach postanowiłam dorzucić do sieci mój malutki kamyczek. Ha :) Nie tylko postanowiłam, ale i zebrałam się nareszcie z pierwszym postem.
Całkiem niedawno na blogach haftujących i robótkujących dziewczyn pojawiły się podsumowania tego, co wyszło spod ich rąk w ciągu roku. Zaczęłam zaglądać tu i tam,  no i nie ukrywam, że przepadłam na parę (z przerwami, rzecz jasna ;)) godzin. A jak już skończyłam chłonąć, to pomyślałam, że nie potrafiłabym chyba wymienić rzeczy, które w 2016 dokończyłam. Sporo umknęło, utknęło gdzieś w czeluściach szuflady. I doszłam do jedynego słusznego wniosku, że pora na bloga, który będzie takim robótkowym (głównie hafciarskim) pamiętnikiem. A po za tym ileż można podczytywać po cichu? Trochę to jednak nieładnie na dłuższą metę.
Tak więc witam się tym postem i mam nadzieję, że z czasem ktoś tu do mnie zajrzy :)

13 komentarzy:

  1. Witam w hafciarskiej blogosferze :) Miłego blogowania i krzyżykowania rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, dziękuję Wam bardzo za miłe powitanie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, w blogosferze :) będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w blogowym świecie i baw się z nami dobrze :)Monika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :) Miło Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj:) Właśnie znalazłam Twój blog i mi się tutaj spodobało:) Miło mi Ciebie poznać, będę tutaj zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Szłam od ostatniego posta z nadzieją na dłuższe oglądanie... A tu okazuje się, że będę mogła na bieżąco podziwiać Twoje prace :-)
    Miłego blogowania - Lubuszanka z Wilkanowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi :) to blisko do siebie mamy bo jestem z Kożuchowa i mam do Zielonej Góry troszkę ponad 20km :)

    OdpowiedzUsuń